Projekty dla przyjaciół z Carbon Center wykonaliśmy już jakiś czas temu. Mimo tego nadal mają się dobrze i stale spełniają swoje zamierzone funkcje. W ramach naszego wsparcia przygotowaliśmy podstawowy pakiet elementów niezbędnych do rozwoju tego start-up'u.
Wdrożyliśmy stronę opartą o system zarządzania treścią (CMS), w pełni responsywną, z dwoma dużymi funkcjonalnościami: katalogiem produktów, prezentującym ofertę oraz sklepem internetowym. Całość została dopasowana do lekko zrewitalizowanego systemu identyfikacji wizualnej.
Poprawiliśmy czytelność oraz estetykę sygnetu, którym jest pająk. Pomysł z pająkiem bardzo przypadł nam do gustu, gdyż pajęcza sieć jest jednym z najmocniejszych naturalnych materiałów - a włókno węglowe jednym z najmocniejszych materiałów wytworzonych przez człowieka. To dobra konotacja.
Specyfika działalności Carbon Center w sektorze B2B wymaga częstego kontaktu z klientem, czy to na spotkaniach indywidualnych czy na np. targach. Zaprojektowaliśmy zatem nieskomplikowany katalog produktowy, dzięki któremu potencjalni kontrahenci mogą zapoznać się z pełną ofertą przedsiębiorstwa.
Reklama dźwignią handlu - banał, ale nadal prawdziwy. Przygotowaliśmy czytelną wrzutkę A6 do czasopisma branżowego jako reklamę mieszaną (ofertowo-wizerunkową).
Element podstawowy i niezbędny, stworzony ze względu na rewitalizację logotypu.
Użytkowe elementy wizerunkowe, takie jak blankiety komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, mają większą moc niż zazwyczaj się przypuszcza. Pozwalają tworzyć wizerunkową więź między kontrahentami i zwiększają rozpoznawalność i zapamiętywalność wśród potencjalnych klientów. Z tego powodu Carbon Center zlecił nam zaprojektowanie obu blankietów. Postawiliśmy na minimalizm.